Rozbrušovací stroj TS 500i
Inovativní rozbrušovací stroj 3,9 kW pro 350 mm rozbrušovací kotouče vybavený technologií STIHL Injection. Celosvětově první v rukou držený stroj s elektronicky řízeným vstřikováním paliva. Silný točivý moment a lehký start. Plně vybavený systémem dlouhodobé vzduchové filtrace a elektronickým ovládáním vody. Ručně vedený nebo doplnitelný vodícím vozíkem FW 20
Technická data
Zdvihový objem cm³ | 72,2 |
Výkon kW | 3,9 |
Hmotnost kg 1) | 10,2 |
Akustický tlak dB(A) 2) | 98 |
Hodnota akustického výkonu dB(A) 2) | 112 |
Hodnota vibrací vpravo m/s² 3) | 2 |
Hodnota vibrací vlevo m/s² 3) | 2,4 |
Maximální hloubka řezu mm | 125 |
Objem palivové nádrže l | 0,72 |
Průměr rozbrušovacího kotouče mm | 350 |
STIHL elektronické řízení přívodu vody
Elektronické ovládání množství vody umožňuje přesně dávkovat vodu – zcela jednoduše třemi tlačítky. Po nastartování rozbrušovacího stroje se dá systém pohodlně aktivovat stisknutím knoflíku. Tlačítky plus/mínus se dá množství vody vždy přesně přizpůsobit potřebě při řezání. Díky elektronickému ovládání množství vody je řezání za mokra komfortní, účinné a bezpečnější.
STIHL Injection
Elektronicky řízené vstřikování paliva umožňuje dokonalý chod motoru za jakýchkoliv podmínek a navíc přispívá ke snížení spotřeby paliva ve srovnání se zařízením bez STIHL Injection.
2-MIX
Při vyplachování se mezi spálenou náplň ve spalovacím prostoru a čerstvou náplň v klikové skříni dostává vzduchová vrstva neobsahující palivo. Tento polštář snižuje při změně zatížení motoru ztráty při výplachu obsahující palivo – a tím i zatěžování člověka a životního prostředí.
Dlouhodobý filtrační systém (cyklónový)
Dlouhodobý filtrační systém s cyklónovým předřazeným odlučováním se stará o to, aby se již na prvním stupni odstranilo 80% částic prachu obsažených v nasátém vzduchu. Neukládají se oproti běžným systémům v pěnovém filtru, ale separují se a opět se vrací do venkovního vzduchu. Tak odpadají intervaly čistění pěnového filtru.
Kryt řezného kotouče z magnezia
Kryt řezného kotouče tvoří tlakový odlitek z magnézia, snižující celkovou hmotnost přístroje. Seřizovací páka a rozvod zvlhčovací vody jsou sloučeny do jednoho ergonomického a designově příznivého prvku.
Antivibrační systém
Tlumící prvky zabraňují z velké části přenosu vibrací na ruce a paže. To šetří síly při ručním vyžínání.
Poloautomatické napínání řemenu STIHL
Po povolení napínacího šroubu se klínový řemen sílou pružiny sám správně napne. To zaručuje nejlepší přenos síly při velmi nízkém opotřebení.
Dekompresní ventil
Dekompresní ventil vypouští při startování část stlačené směsi z válce. Tím se významně sníží potřebná tažná síla na startovacím lanku. Obsluha je odlehčena a je chráněn celý startovací systém motorového nářadí.
Ruční palivové čerpadlo
Ručním palivovým čerpadlem lze tlakem palce čerpat palivo do karburátoru. Tím se po delší provozní přestávce nářadí sníží počet zatažení za startovací lanko.
ElastoStart
Jako následek kompresního tlaku vznikají při nahazování dvoutaktního motoru trhavé síly, které zatěžují svaly a klouby. ElastoStart je významně snižuje. Speciální tlumící prvek ve startovací rukojetí se protáhne v závislosti na tažné síle a způsobí tak, že je startování stejnoměrné bez trhavých silových špiček.
Vodící vozík
S kombinací rozbrušovač STIHL a vodící vozík se dají rychle, čistě a přesně provádět opravy silnic. Protože se dá nářadí dopravovat i s namontovaným vodícím vozíkem, je zaručeno hospodárné využití i při měnících se místech použití.